Sunday, February 22, 2009

INJURED,,


Salam,

Lama rasenya tidak menulis dalam blog ini, rasa kekok pula untuk menulis kembali...tetapi memandangkan adanya masa buat masa sekarang so, aku pun menulis kembali....Aku mengalami kecederaan lutut yang agak kronik ketika bermain futsal. Pada mulanya aku aku sangkakan kecederaan biasa, apabila lututku terhentak ketika bermain sebagai penjaga gol. Setelah berehat hampir seminggu aku gagahkan untuk bermain kembali...tetapi tidak sampai lima minit...aku terpaksa keluar..kemudian aku bercuti hampir sebulan...aku bermain kembali tetapi kakiku masih terasa sakit ketika berlari.Sudah hampir 5 bulan lututku masih terasa sakit..aku cuba juga untuk bermain tetapi kesakitan yang sentiasa aku alami menjadikan aku takut. Mungkin sudah tiba masanya aku berhenti bermain dan mencari jalan bagi merawat sakitku terlebih dahulu..Goodbye futsal for now....

No comments: