Thursday, May 22, 2008

Fenin'

Salam,

2 tiga hari ni aku demam n batuk2, mc jugaklah sehari sebab dah tak tahan gile..Maklumlah musim panas sekarang..berbalik kisah nak tubuhkan liga futsal..aku dah mula rase pening camane nak kumpul orang untuk dapatkan 5 team, dah tu pulak semua dah ade komitmen masing2, ade yang dah keje, blajo dah kahwin ade anaklah...so byk komitmen lain jugaklah..komitmen sebenarnye hal kedua..yang paling susah nak cari ;kaki bola untuk main league ni..tak tau sape sanggup nak main minggu2 tapi kalau lima team je,satu team kene main dalam 8 game lah keseluruhan. Aku pun belum dapat feedback lagi so tengoklah nanti..

1 comment:

bukhari said...

any info or 4 team ftsal call me
012-3219181 (Bukhari-PORTO)